Skattane Vår!

Skattane Vår!
Skattane Vår! Mads, Ane og Maren!!

lørdag 2. oktober 2010

Lørdag....

Lørdags mårning i heimen,
der blåse heikt sykt ude.
I går var Ketil å eg på Peppes å så på kino å såg Nokas,
 i lag me Ingrid og Rune, Stine og Arild.
Var en heilt ok film, men blir nokså spesielt når alt dette skjedde i Stavanger,
plassen som me har vert på mange gange.....
Me hadde fått verdensbeste barnevakt!!!
 Martine, tusen takk!!!
I dag blir det nok en tur til Bryne me ongane og Martine,
 mens Ketil får gjort litt i grishuse.
 Ha en fantastisk lørdag alle samen!! :)
 -Monica-

2 kommentarer:

  1. Eg må sei eg lige denne bloggen. Den e så fine og friske i fargane :)

    Eg og har lyst å se Nokas-filmen. Men an va ikkje så veldig bra altså?

    SvarSlett
  2. Jo an va jo bra, va jo en slags dokumentar... Men d e nok å se an en gang. Takk for at du likte bloggen, ikkje alt eg får te, men finne vell ud itte kvart. Kosa deg. Snakkis

    SvarSlett